> Jos sinusta Ostostv ei kerro totuutta tuotteesta olet oikeassa. Ne käyttää PVPPH(PienenValheenPeittämiseenPerustuvaHarha)-taktiikkaa. Tässä on pari sellaista.

 

1:Miniteksti. Käytetään yleensä sanotun perumiseen. Oikeastaan ei koskaan.

2:Olematon pulma. Keksitään tyhmä ongelma.    "Rasittaako kun et voi syödä kalkkikiveä?  Tilaa uusi NesteKivi."

3:Asiasta toiseen. Vastaus ei vastaa kysymykseen.    "Rasittaako kun pattereissa ei riitä tehoa? Tilaa uusi SuperHarja. Harja jokaiselle.   tai "Haluaisitko olla joskus rauhassa? Tilaa Ärsyttäjä jonka takia haluat olla rauhassa."

Tämä oli tota 2sta.  Anteeksi siitä.<

 

Muuten jos teitä kiinostaa minkäläinen mä oon (Teitä ei kiinnosta) niin tässä jotain musta.                  Mä pidän joistakin jutuista. Mä en pidä joistakin jutuista.     Mä teen paljon juttuja.      Mä kirjotan tänne jutuista.                 Mä ajattelin ettei teitä silti kiinnosta joten kerroin vähän.        >NÄKEMISIIN  SIIS LUKEMISIIN!<